Header Ads

ads header

Flash News

Pesuruhjaya Pas Perlis stabil


KANGAR 30 Sept. - Pesuruhjaya Pas negeri, Mohd. Shukri Ramli yang rebah ketika berucap

pada ceramah muafakat Pas-UMNO di Dewan 2020 di sini, malam tadi dilaporkan stabil dan kini sedang menerima rawatan di Unit Kecemasan Hospital Tuanku Fauziah (HTF) di sini.

Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Russele Eizan berkata, Mohd. Shukri sudah memberi reaksi dan telah menjalani pengimbasan tomografi berkomputer (CT Scan).

Sehubungan itu, beliau meminta seluruh rakyat agar sama-sama berdoa agar Mohd. Shukri sembuh dan menjalankan tugas seperti biasa.

"Beliau (Mohd. Shukri) sebelum ini tidak mengalami apa-apa penyakit termasuk jantung. Mungkin dia kepenatan selepas menghadiri pelbagai aktiviti sepanjang hari ini," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 10 malam itu, Mohd. Shukri sebagai penceramah pertama ketika itu sedang memberi kata-kata aluan memperkenalkan barisan kepimpinan tertinggi UMNO dan Pas sebelum secara tiba-tiba rebah dan tidak sedarkan diri.

Berikutan itu, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sanglang itu telah diberi bantuan pernafasan oleh Unit Medik, Jabatan Amal Malaysia sebelum ambulans Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) membawanya ke HTF.

Ceramah tersebut turut dihadiri Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang; Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi; Mursyidul Am Pas, Datuk Hashim Jasin; Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Shahidan Kassim dan lebih 2,000 orang penyokong kedua-dua parti itu.

Dalam pada itu, kepemimpinan Pas dan UMNO negeri serta ratusan penyokong termasuk wakil rakyat PKR dilihat hadir ke HTF untuk mengetahui perkembangan Mohd. Shukri.- UTUSAN ONLINE



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

2 ulasan:

  1. Dan tgk. ni, asyik PEMIMPIN2 Orang Asal Islam/Melayu kita, termsk. PENGETUA Sek AGAMA, KETUA PENGARAH MKN dan PESURUHJAYA PAS Perlis kita ni - yg. disyaki diBUNUH atau cuba diBUNUH, oleh PEMBUNUH2 UPAHAN hindrafHOMO/TAMIL EELAM Sri Lanka DAPpembunuh, termsk. melalui MO Kemalangan2 Jlnraya, Sakit jantung, Kanser, Racun dsbnya! Lihat juga di -

    1. https://www.sinarharian.com.my/article/49870/BERITA/Tragedi
    /Tiga-maut-nahas-dua-kenderaan (GERAM betul berita ni - diRAHSIAkan nama dan bangsa PEMANDU 4WD yg. cedera ringan tu dan bagaimana KEMALANGAN ni terjadi, sdgkan PENGETUA dan PEKERJA2 atau GURU2 Islam/Melayu kita, dr. SEK AGAMA - MENINGGAL dgn. amat KEJAM)

    Tiga maut nahas dua kenderaan

    Oleh NOR AZURA MD AMIN

    Sinar Harian Online
    29 September 2019; dan di

    2. https://www.sinarharian.com.my/article/49885/BERITA/Nasional/Ketua-Pengarah-MKN-meninggal-dunia

    Ketua Pengarah MKN meninggal dunia

    Oleh SHAHRIZAL AHMAD ZAINI

    Sinar Harian Online
    29 September 2019

    BalasPadam
    Balasan
    1. POLIS TRAFIK BUKIT AMAN mesti MENYIASAT habis2an, kenapa kereta2 atua motosikal boleh berlanggar dgn. KERETA2/LORI2 BUAS - sbb. mmg. selalu LORI2/KERETA2 BUAS DAPpembunuh ni akan sengaja ZIG-ZAG, supaya KERETA2/MOTOSIKAL2 yg. diTEPI lori2 buas tu, yg. nak MEMOTONG dr. BELAKANG akan TERBABAS!!! Dahlah tu, kalau pemandu2 BUAS yg. MEMBUNUH ni BUKAN Islam/Melayu, termsk. PATI2 HARAM JADAH – akan diRAHSIAkan!!!

      Dan DAPpembunuh BANGKAI anjing HOMO jijik sbg.EJEN ZIONIS ISrael sebenaqnya, mmg. mahu MENGHAPUSkan melalui PEMBUNUH2 UPSHAN dr. hindrafHOMO/TAMIL EELAM Sri Lanka depa, bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita di TANAH MELAYU kita ini, terutamanya pemimpin2 Agung kita, para Ulama kita, para bijak pandai dan jutawan2 kita - dlm. pelbagai GENOSID, terutamanya melalui KEMALANGAN2 JLNRAYA dan SENJATA2 VIRUS Bioweapon (spt. VAKSIN2 Zionis PENIPU, DENGGI/KANSER dsbnya - yg. hanya menSASARkan DNA bangsa Melayu) dan RACUN TOKSIK CYANIDE yg. akan menyebabkan KANSER/SAKIT OTAK dsbnya dlm. JANGKA PANJANG (spt. di PASIR GUDANG baru2 ni), dsbnya, terutamanya melalui PEMBUNUH2 upahan dr. PATI2 Pengganas/Pembunuh hindrafHOMO/ TAMIL EELAM Sri Lanka depa (yg. berpusat di KONDO2 MEWAH di negara kita, yg. pihak PENGURUSANnya dr. puak DAPengganas - dgn. menggunakan IC2 PALSU negara kita atau PASSPORT2 PALSU dr. INDIA/NEPAL), dan puaka2 hindrafHOMO/PATI2 Tamil Eelam ini akan MENYAMAR sbg. PEMANDU2 LORI/BAS/KERETA2 BESAR dan pemilik/pekerja2 KEDAI2 MAMAK PALSU (utk. MERACUN makanan utk. sbbkan KANSER atau SAKIT JANTUNG, atau bubuh DADAH, utk. MEROSAKkan jenerasi muda Islam/Melayu kita)!

      Sbb. itu, PEMBUNUH2/PEROGOL2/PEROMPAK2 Paria Tamil Eelam SRI LANKA yg. amat BAHAYA, GANAS dan BERSARANG sewenangnya kat KONDO2 MEWAH di NEGARA ISLAM kita ni - mesti diHAPUSkan habis2an!!!!!

      Padam