Header Ads

Header ADS

Macai PH tak ada isu semua perkara nak jadikan isu!!


Media sosial di banjiri poster di atas kononnya Kementerian Kesihatan BIDAS Azmin. Patutlah macai PH dan penyokong PH bodoh.

Azmin Ali itu kerjanya bahagian ekonomi dia akan bercakap pasal keutamaan ekonomi. Manakala Dr Nor Hisham Ketua Pengarah Kesihatan akan bercakap soal kesihatan.

Perbezaan pandangan suatu perkara yang lazin dan itu bukan isu. Kerajaan PN bukannya sempurna seperti kata PM Muhyiddin. Yang nampak jelas Kerajaan PN perihatin rakyat dengar suara rakyat.

Jadi ini bukan bidas NGOK, ini perbezaan padangan mengikut cara gaya berkerja.
Yang penting ada sikap tegur menegur bukan BIDAS NGOK!!

Tapi oleh kerana PH tak ada isu nak serang kerajaan PN
ini pun dijadikan isu

PATUTLAH ORANG KATA KALAU NAK JADI BODOH SOKONGLAH PH

Aku tak nampak ini isu. Dalam perkara ini aku setuju dengan Dr Nor Hisham. Takkan aku tak setuju dengan Azmin aku jadi PH NGOK. Takkan aku tak setuju dengan Azmin kerajaan PN gagal mentadbir NGOK!!

Stupid
PH dan macai PH memang stupid
dalam semua keadaan nak politikkan.

Ku Saman
Perak



MR :  PH memang tak ada isu, nak bodohkan rakyat aje..


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


31 ulasan:

  1. Bukan tiap2 hari nk gunting rambut.Cuma masa getir ni bersabar le sikit.

    BalasPadam
  2. Skarag dah sayang dgn dia ni.ooooooolupa dah geng kannnnnnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan sebab sayang bro tapi sebab setuju dia tinggalkan puak bangang...

      Padam
  3. Sya mmg x suka ph dari awal lagi dh la kuat kencing kuat fitnah mcm2 lgi skrg nk beriya2 sgt knapa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nk tau kenapa? Sebab puak bangang ni x abis pikir mcmana kerajaan ph hasil fitnah boleh tumbang... Dia lupa Allah Swt maha kuasa... Sendiri ada otak tapi kesian x berfungsi

      Padam
  4. Biasalah komen mcm tu.. Bnyak Hari dah kena dok kt rumah... Mimpi hilang kuasa x abis mikir tu yg meghoyan bagai komen x tentu hala tu.. Nak hindar covid19 tapi Dlm hati ada penyakit...

    BalasPadam
  5. sape kate ph bangang...
    ph paling cerdik..profesional dr segi mengencing la...bab lain mmng bangang..hahaaha

    BalasPadam
  6. Isu gunting hanya perkara yang remeh temeh.. Kerajaan benar dan tidak benar buka pun apa masaalahnya.. Rakyat punya pilihan nak pergi bergunting atau tidak, tukang gunting pula punya pilihan untuk tutup jika tidak yakin dengan keselamatan semasa bergunting. Rakyat kini lebih pentingkan untuk fikir bagaimana untuk sumber mengalas perut anak isteri dan diri sendiri.

    BalasPadam
  7. Tlonglah jangan marahkan machai PH.Mereka tiada modal sekarang ni.Kutip mana-mana yang boleh dijadikan modal. PM MY telah memberi peruntukan kepada semua segmen masyarakat, berbanding PH dulu yang sekat dan ugut rakyat.Modal paling besar ialah kemarahan rakyat. Sekarang ini rakayt bersyukur PN merintah dan bukan PH. PH terkial-kial mencari modal politik.Bye-bye pm menunggu pm8,pm9,pm10

    BalasPadam
  8. Mmg betul klu nk tunjuk bodoh...sokonglah PH. Dulu masa jd kerajaan ..madey kata buat apa nk sekat kemasukan pelancong china..mereka ada duit. Dr.zulkefli x setuju sbb pelancong dr china trutama dr wuhan bawa covid19.dan hasilnya kini, krn kebodohan PH yg utamakan duit, beribu org malaysia merana. Bknkan itu tindakan bodoh namanya.

    BalasPadam
  9. ph memang bodoh..yg sokong ph memang pencacai pegangkat taik ph!puihhh!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam orang tak ada akal apabila membuat komen.

      Padam
  10. Tidak semua orang PH bebal dan bahalul tetapi semua yg tolol bahalul ,badigol bodoh mcm teloq orang PH.

    BalasPadam
  11. Pencacai PH paling bodoh sama macam menteri dia Khalid Samad, Makfuz, Mujahid dan seangkatan denganya. Itu pun nak dijadikan isu.

    BalasPadam
  12. Setelah diteliti kesemua komen-komen yang ada ternyata kebodohan,kebangangan,kebengapan dan cetek dari segi akal fikiran itu adalah milik PH(Pakatan Hancing)

    BalasPadam
  13. Aik marah nampak,duk hari hari balun ph,bila ph balun tokoh dari PN tau marah pulak..haha nampak sangat macai pentaksub politik..blogger yg tulis ni sekadar cybertrooper kpd prokerajaan je.tak payahla letak nama mindarakyat, terbukti semua artikel ko semuanya berat sebelah.

    BalasPadam
  14. Marahkan orang politik bagi komen politik serupa marahkan bayi nak susu la, memang begitulah politik, kerja org politik memang mengkritik seteru politiknya tambah2 pembangkang, sebelum inipun bila PH mentadbir negara juga semua isu hendak dipolitikkan..aku tak hairan krn itu memang kerja org politik...betul atau salah..persepsi atau fakta..itu belakang kira..yg pasti itulah politik

    Dulu semasa Azmin dlm PH..ha..ha..ha aku malas nak kutip sumpah seranahnya..tapi bila dlm PN...he..he..he Azmin jadi suci tak ternoda, mcm bayi yg baru lahir..demikianlah politik

    Toksah terlalu membenci, kita org bawah ni diajak membenci seteru politik mcm Iblis bencikan Adam...tapi org polotik di atas bila2 masa blh ubah pendirian...kawan blh jadi musuh...musuh blh jadi kawan demi survival perut dan kuasa...tak de musuh atau kawan yg abadi dlm politik...jgn jadi bodoh berpada2 lah taksub kpd parti dan pemimpin politik..jadi rakyat yg cerdik...kritik siapa saja, parti apapun jika terbukti tidak benar...baru org politik tak berani memperlekehkan kematangan rakyat...sesungguhnya kebenaran itu merentasi sempadan parti dan ideologi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terbaik.. org politik bergaduh diorang dapat gaji, org awam macam kite nii, bergaduh pasal politik dapat ape?? Mmm dapat penat jerla.. Blogger yg tulis nipun entah berapa dikasi upah, x payah la nk taksub sangat dgn politik derr

      Padam
  15. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  16. Beza PN dan PH ialah ..PN bertindak demi rakyat dalam tempoh sebulan sedangkan PH hanya berjanji dalam tempoh 22 bulan dan bertindak berdasarkan motif dendam politik,u turn dan telan kahak balik

    BalasPadam
  17. Jentera kerajaan usaha beri kerjasama utk redakan permintaan & desakan rakyat.
    Perkara yg berlaku bukan boleh tunggu mggu atau bulan utk dibuat. Semua berlaku secara harian.
    Bila setiap hari wujud permintaan tinggi utk dibuat, ia dilihat seperti keperluan mendesak.
    Tapi bila disenaraikan, kkm pula beri respon tidak sesuai dilaksanakan, maka ia ditarik balik.
    Ini perkara normal kerana setiap agensi juga terbuka dgn maklumbalas agensi lain. Mmg tak boleh semua nak ikut sop dan tempoh biasa.
    Ia tetap akan boleh berlaku lagi. Apa juga senarai yg dibenarkan lain boleh ditarik balik jika ada respon tidak sesuai. Begitu juga mgkn yg kini dilarang, boleh juga dibenarkan semula.
    Tak perlu rakyat kalut nak terjebak permainan politikus. Lebih baik fokus kpd semua arahan jentera kerajaan yg berada di lapangan...

    BalasPadam
  18. PH, tolong meninggal.The stage is now ours ---RAKYAT Marhaen.

    BalasPadam
  19. Semua cai cai di sini bongok bodoh melalak macam anjing kurang x sedar diri macam anjing kurap yang sentias menjilat dan di kencing Dumbno. Warlord lanun Dumbno cuma perlu PN sehingga pru15 asalkan kes kes melanun dapat lepas secara perlahan lahan

    BalasPadam
  20. Modal sudah habis BPN tak dapat dibuatkan modal,itulah macai macai PH dahulu sekarang,dan akan datang.

    BalasPadam
  21. Mmg bnr apa yg dikata... PH akan cari apa sj isu nk nampak jd isu.. Dulu pasal azmin guna pejabat TPM..dia tulis apa kata umno nanti lihatbazmin guna pjbt TPM.. Padahal xjd masalah pun azmin nk guna pjbt siapa.. Kalau azmin nk dusuk rmh TPM pun apa masalahnya pd PH..PN matang.. Itu bkn masalah kpd PN..PN skeg sdg menghadapi masalah yg lagi lebih bsr dari isu pjbt TPM....tp kita nak kata apa.. Kerana itulah sifat dn perangai macai2 PH, akan cari apa sj untuk jdkqn isu agar nampak PN xaman...

    BalasPadam
  22. Ramai rakyat dah sokong PN sekarang ni,

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.