Header Ads

Header ADS

Mahathir Pula Nak Pecat Muhyiddin


TUN Dr Mahathir Mohamad akan membawa isu pemecatan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) ke dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT).

Katanya perkara itu akan dilakukan menerusi mesyuarat berkenaan.

“Kita memang nak pecat dia, tapi saya kena tunggu Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT),” katanya pada sidang media khas di Ibu Pejabat Bersatu hari ini.

Setiausaha Agung Bersatu, Datuk Seri Hamzah Zainudin sepatutnya mengadakan sidang media di lokasi sama pada 4 petang tadi berhubung isu semasa Bersatu sebelum kemunculan secara tiba-tiba Dr Mahathir.

Berikutan perubahan itu, difahamkan, Hamzah yang juga Menteri Dalam Negeri itu bergerak ke sebuah hotel di ibu negara.

Sidang media Dr Mahathir itu turut dihadiri Datuk Seri Mukhriz Mahathir, Datuk Ir Amiruddin Hamzah, Dr Maszlee Malik dan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.

Dr Mahathir berkata, banyak perkara salah dilakukan Muhyiddin sejak kebelakangan ini terutama membabitkan pemberian jawatan kepada ahli UMNO yang menyertai Bersatu.

“Parti sudah buat keputusan bahawa orang UMNO yang masuk Bersatu mesti melalui satu proses.

“Orang UMNO tidak boleh pegang apa-apa jawatan. Apa yang dibuat oleh Muhyiddin adalah salah,” katanya. – myMetro Online


MR :  Dia ni betul-betul nyanyuk


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


16 ulasan:

  1. Makin dalam nampaknya si kitol ni menggali lubang kubur dia. Apa yang boleh dia dapat dgn buat kerja2 ni? Menyusahkan rakyat yang akhirnya akan tanam dia hidup2 di pru. Ini sebenarnya dia nak paksa. Nak adakan pru. Akhirnya warisan dia ialah dia tak akan menyerah walaupun kalah dan lepas merosakkan sebahagian besar institusi orang islam di negara ini dan keyakinan rakyat orang islam. Orang melayu islam tak perlu orang sebegini. Maka kalau terjadi pru sebelum tiba jadual umat islam khususnya perlu tanam dia hidup2.

    BalasPadam
  2. Atok duduk diam-diam kat rumah atok dah tua biar Pak Din buat kerja atok nak cari apa lagi cari lah untuk akhirat pulak harta x bawa mati.

    BalasPadam
  3. Nak masuk lubang kubur esok lusa, tapi tak insaf lagi.macam hidup nak tongkat dunia nih. Yang layan diapun jadi bodoh dan tolol.Warga emas ini dah masuk zon nyanyuk.hanya kerana dia MP Langkawi sahaja dia diberi ruang utk bercakap.kalau bukan MP, rasanya wrga emas ni macam kain buruk tepi jamban jer

    BalasPadam
  4. Nak pecat presiden kah kah kah.. Boboi pun atuk tak mampu pertahankan inikan pula berangan angan nak pecat tsmy. Bola dan kuasa kini di tangan tsmy selaku presiden dan pm . Jangan fikir geng atuk dsai, sabu dan uncle lim memihak atau percaya kpd atuk kerana atuk yang jadi pelopor utama kejatuhan ph.Rakyat sudah dapat baca strategi atuk.Jika atuk tak berkeras serta tetapkan tarikh peralihan kepada bang non, maka nasib buruk ph tidak berlaku, jika bang non tidak tamak maka kemelut ini tidak berlaku.. Namun takdir Tuhan tetap berlaku supaya pakatan hancing maharaja tipu tumbang tanpa rakyat bersusah payah keluar mengundi.. Nak kata pengkhianat, penyamun, perompak pun itu korang punya pasal.. Barua macam arif muluk aje yang percaya pada maharaja penipu hancing macam atuk serta juak juaknya...rakyat sudah tak percaya dengan drama atuk ala cerita tamil..

    BalasPadam
  5. PECAT memecat memang kerja gila mahathieq dari zaman tunku abd rahman hgga skrg hanya bertindak utk puaskan nafsu semata.akhirnya jadi Gilaa selepas pihak lain memecatnya....pecat dibalas pecat

    BalasPadam
  6. Dia ingat dia masih ada pengaruh.
    Alahai Tun M.
    Kamu dah tiada kuasa.

    BalasPadam
  7. Bukankah atuk sudah letak jawatan dahulu ??? Orang tua ini sudah nyanyuk kah ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila dah letak jawatan maka dengan sendirinya hilanglah kuasa.

      Padam
  8. Org gila gila tahu yg doa adalah gila.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Silap. Org gila xkan tahu yg dia adalah gila. Dan dia juga tak peduli yg dia sedang gila.

      Padam
  9. Hidup Umpama Roda Pemecatan Demi Pemecatan Di Laku Oleh Tun Sepanjang 22 Tahun Memerintah ... Skrg Rasakan Dipecat Oleh Parti Ciptaan Beliau...Sudah2 Laaaa Berpolitik DiUsia 95 Tahun... Tuhan Masih Menyanyangi Mu... JadiLah Seorang Negarawan Yang Terbilang Bukan Negarawan Untuk Dikeji

    BalasPadam
  10. Hang sapa,senang senang hang nak lucut jawatan Muhyidin Yassin dan jugak jawatan UMNO.

    BalasPadam
  11. Maha-firaun telah menukar kerjaya dari seorang poliTIKUS baiki labu kepada seorang pelawak.


    Kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  12. Atuk Apanama dan abang non mata satu telah lupa dunia kata 'pergi' dan kubur kata 'mari'. Insaflah dan bertaubatlah sebelum terlambat !

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.