Header Ads

Header ADS

PH ni Menteri Agama baik dan warak macam Dr Zul pun dia orang nak perjahatkan


Sekurang-kurang terdapat lima laporan polis dibuat terhadap Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dr Zulkifli Mohamad, kerana didakwa melanggar perintah kawalan pergerakan (PKP).

Berdasarkan beberapa laporan polis, pengadu membuat laporan itu berhubung tindakan Zulkifli yang dikatakan mengundang beberapa individu ke pejabatnya di Putrjaya ketika PKP sedang berlangsung.

Laporan berkenaan dibuat di Selangor, Johor dan Kelantan dengan sebahagiannya dibuat awal bulan ini.

Menurut aduan, pengadu antara lain mempersoalkan tindakan Zulkifli mengadakan pertemuan dengan anggota Majis Tertinggi (MT) Umno Fathul Bari Mat Jahya; dua pensyarah universiti, Dr Rozaimi Ramle serta Dr Ahmad Kamilin Jamilin dan beberapa individu lain.

Pertemuan itu dikatakan bagi membincang projek menterjemah kitab yang sedang dirancang. Pertemuan tersebut turut dimuat naik di laman sosial bekas mufti Wilayah Persekutuan itu.

Pengadu yang enggan namanya didedahkan berkata, tindakan menteri agama itu jelas bertentangan dengan peraturan PKP, justeru pihak berkuasa wajar menjalankan siasatan.

"Gambar yang dimuat naik di Facebooknya jelas menunjukkan mesyuarat berlangsung seperti biasa tanpa menjaga penjarakan sosial.

"Begitu juga ada individu yang datang berjumpa beliau dengan melakukan perjalanan lebih 10 kilometer ketika PKP masih berkuat kuasa.

"Jadi, satu sisatan terperinci perlu dilakukan dan tidak sewajarnya perlu diambil jika beliau didapati melanggar PKP," kata pengadu



MR :  Bila mereka lihat ada UMNO dalam mesyuarat bersama, mereka (baca PH) alergik sikit tanpa berfikir kebaikan Islam. 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


19 ulasan:

  1. Jgn menteri agama jd liabiliti pada kerajaan PN sudah.. Dah ramai org berbunyi menteri condong fahaman wahabi dan tokoh yg dipanggil mesyuarat pun berfahaman wahabi.. Adalah malang bg PM bg memilih tokoh wahabi menguasai Putrajaya sedangkan PM dan ayahnya adalah tokoh ahlisunnah wal jamaah dijohor..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini penyakit orang Islam sentiasa ada sangka buruk sesama sendiri

      Padam
    2. Adakah Anon 7:06 mahu lge menjadi menteri agama supaya puak evengelis berpeluang untuk menyebarkan agama Kristian di kalangan umat Islam di negara ini ?

      Padam
    3. Apa tu wahabi,pernah baca kitab wahabi ke.

      Padam
    4. Wahabi yang asal ialah satu golongan di Arab Saudi yang di ketuai oleh muhamad abdul wahab yang berjuang untuk membenteras golongan sesat pemuja kuburan. ...akan tetapi sekarang ini sudah bercampur baur dengan golongan wahabi jadian yang menafsir agama separuh masak serta dibid,ahkan secara borong segala perkara dengan tagline nabi tak buat. Wahabi jadian inilah yang merosakkan pegangan wahabi yang asal. Samalah dengan golongan yang mengaku ahlul sunnah jadian yang memjadi golongan ahlul punah seperti menolak,memperlekeh,menyindir hukum hakam Islam yang jelas hukumnya, bersekongkol dengan kafirun yamg jelas menentang Islam dan termasuk juga satu golongan jebon yang kuat meratib rahmatan fil alamin tetapi sebaliknya tindak tanduk ke arah menjahanamkan serta merugikan umat Islam yang sebangsa

      Padam
  2. Puak kafir Harbi dan puak munafik liberal selalu menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam, ulama Islam, parti Islam dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya kerana musuh Islam ini menjadikan kepala bapak kafir Harbi (yang berpura-pura belagak seperti khalifah Umar untuk menipu umat Islam) sebagai idola mereka.

    Jika malaikat diturunkan ke bumi menjadi menteri agama, musuh Islam tetap akan mencipta pelbagai alasan karut marut untuk menolak mufti tersebut kerana musuh Islam tidak pernah redha kepada Islam dan umat Islam.

    Mereka hanya bersetuju jika kepala bapak kafir Harbi atau khadam liberalnya menjadi menteri agama untuk memenuhi kehendak nafsu serakah mereka yang sesat lagi menyesatkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. SESUNGGUHNYA ORANG MUNAFIKUN DI AZAB DALAM NERAKA YANG PALING BAWAH SEKALI SELEPAS ORANG KAFIRUNNN....INSAFLAH

      Padam
  3. Kenapa takde pula mereka repot pulis, bang non pergi jumpa pm semasa pkp

    BalasPadam
  4. Puak PH OTAK BUH KAT LUTUT..

    BalasPadam
  5. Orang yg lapor itu sah kafir DAP atau KhinziR belaan DAP

    BalasPadam
  6. Puak PH ni otak beku..yg dia ingat nk main jubor org jah..

    BalasPadam
  7. Saya tak tau apa lagii nak comment kpd puak²ni,, dari report dah sah laa penyokong pH,, nak Kata bodoh ada bangang, nak Kata bangang mcm sewel, nak Kata sewel mcm ada sakit hati (jiwa kacau) Inilah hakikatnya apabila muka mcm org Islam tpi rupanya didalam penuh dgn sifat² mazmummah(sifat buruk, jelik) menurut dlm kitab tassauf,, mereka ini semuanya lebih bahaya dari kafir harbi,, Kerana kafir harbi itu jelas kekafirannya tpi puak² ini adalah para golongan penentang yg sah munafik yg senentiasa ada dlm setiap masa utk menguji dan mencabar orang² mukmin beriman...banyak Peringatan Allah dlm Al Quran pd golongan ini utk orang Islam ambil iktibar... Puak para munafik ini tak kan putus² dikalangan orang mukmin beriman hinggalah Hari kiamat.
    Wallahhuaklam...

    BalasPadam
  8. Bodoh puak kafir ph ni,,,mana2 individu bila d pangil memteri ia adalah urusan negara wajib dtg sepertimana polis pangil untuk soal siasat,,ko jahil menteri agama tak pangil k marah pulak,,,dia wahabj ke apa ke ok lah drpd mikaid yg sibuk jaga kafir drpd islam

    BalasPadam
  9. Ada juga orang yang mengaku islam. Dalam selimut menghunuskan pisau menikam sahabat islam nya sendiri.
    Inilah bangsa melayu yg ada PHD

    Perasan Hasat Dengki sesama melayu Islam
    Contoh ada depan mata kita sekarang ni, mengaku agama islam tapi menjadi kuda tungangan parti d4p

    BalasPadam
  10. doakan dia muga dapat hidayat Allah swt...

    BalasPadam
  11. Umur setahun janggung jgn dilayan..

    BalasPadam
  12. Saya memperingatkan klau kita seorang yg beragama dn berkudukan di harap jgnlah perumpamaan ketam mengajar anak utk berjalan betul

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.