Header Ads

Header ADS

Sarawak Report Dapat Kontrak PH untuk burukkan Muhyiddin dan Kerajaan PN (bersama video)


Mengiku maklumat terkini Sarawak Report telah menerima kontrak untuk memulakan serangan keatas Perdana Menteri Muhyiddin Yassin dan kerajaan Perikatan Nasional tidak lama lagi. Ini sebahagian dari rancangan usul undi tidak percaya yang akan dibentang di parlimen pada bulan Julai tidak lama lagi.

Mengikut maklumat yang diperolehi, ada beberapa wakil DAP yang mewakili PH telah berjumpa dengan Clare Rewcastle Brown  atas urusan ini.

Ini sejajar dengan pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra Kamaruddin dalam lamannya dan juga di Youtube, beberapa hari lalu.


Mengikut maklumat, mereka menggunakan Sarawak Report walaupun kosnya tinggi melibatkan jutaan ringgit kerana beberapa serangan Sarawak Report terutama kepada PAS telah berjaya dan menghasilkan kesan yang baik.


Misalnya serang kepada PAS pasal terima duit RM90 juta tidak dapat dijawab malah PAS sendiri gagal untuk menyaman Sarawakj Report kerana kedudukan Sarawak Report di luar negara dan kos saman akan menjadi lebih tinggi jika pembicaraan berlanjutan dan ini akan memberikan kemenangan moral kepada PH.

Atas strategi ini sekali lagi PH terpaksa membelanjakan wang yang banyak untuk mengumpah Sarawak Report untuk menyerang Muhyiddin dan Kerajaan PN sebelum persidangan parlimen sebenarnya nanti.

MR :  Tak fitnah tak namanya PH


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


35 ulasan:

  1. Tuhan mereka adalah duit. Tuhan kita adalah Allah.

    Senjata mereka adalah fitnah. Senjata kita ialah sabar dan solat.

    Peluru mereka adalah kebatilan. Peluru kita adalah doa kpd Allah.

    Hujah mereka adalah dusta. Hujah kita ialah Al Quran dan Al Sunnah.

    Perisai mereka adalah kefasikan.
    Perisai kita adalah iman dan takwa.

    Bekalan mereka adalah kejahilan. Bekalan kita adalah ilmu.

    Pelindung mereka adalah syaitan. Pelindung kita adalah Allah s.w.t.

    Ikutan mereka adalah Dajjal.
    Ikutan kita adalah Nabi Muhammad s.a.w.

    Mana mungkin mereka akan menang.
    Mana mungkin kita akan kalah.

    Ista'inu bissabri wassolat.
    Mintalah bantuan melalui sabar dan solat.

    Sesunggunhnya mereka merancang tetapi kami (Allah dan para malaikat) juga merancang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lah dajjal yang paling nyata. Sudahlah sr report. Rakyat Malaysia dah tau tembelang ko orang. Penyebar fitnah #1 didunia

      Padam
    2. RINGKAS TEPAT PADU DAN PADAT saudara Juka.

      Padam
    3. Pakatan kafir harbi-munafik liberal adalah pakatan jahat syaitan-iblis yang menggunakan politik persepsi seperti fitnah untuk menggulingkan kerajaan PN.

      Padam
    4. Betul tu.. senjata mereka adalah fitnah...

      Padam
    5. Kita berbakah kerana mudah percaya dengan fitnah anjing yg tamak kuasa. Bersatulah wahai manusia untuk menghapuskan kemungkaran 2020

      Padam
  2. Tunggu masa pru15 jer kera2 PH ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak tunggu pru 15 tu lama sangat.

      Masuk lah parlimen
      Beri kebebasan berbahas & tes utk benarkan undi tak percaya.

      Nak tengok siapa yg munafiq.

      Padam
    2. RBA poyo tahap gaban berlagak bodoh sombong cuba menafikan fakta bilangan ahli parlimen menyokong kerajaan PN adalah lebih ramai dari yang menyokong PH.

      Teruskan mimpi RBA di siang hari seperti seekor ayam berkokok heboh sekampung tetapi ekornya penuh dengan tahi yang terhasil dari dedak cap roket.

      Jika kerajaan dibubarkan dan PRU15 diadakan sekarang, kita yakin rakyat yang telah dikencing hancing oleh PH dengan pelbagai janji palsu akan menolak PH yang famous dengan cogan kata 'manifesto PH bukan kitab suci' dalam PRK dan PRU15.

      Padam
    3. arifmuluk@dap@komunis@munafiqun@rba.
      Maklum

      Padam
  3. Sepatutnya pemandu mabuk kerana arak didakwa dibawah seksyen 302 kerana mereka secara sukarela memilih untuk minum arak dan mabuk dan mereka tahu akibat sangat buruk jika memandu ketika pemandu mabuk.

    Adalah sangat malang apabila sebilangan pemandu kafir mabuk telah melanggar umat Islam sehinggakan menyebabkan kecederaan kritikal atau kematian dan menyebabkan kerugian harta benda kepada umat Islam seolah-olah mabuk adalah lesen untuk membunuh umat Islam.

    Sudah tiba masanya kerajaan PN untuk mendakwa pemandu mabuk yang menyebabkan kematian di bawah Seksyen 302 dan jika didapati bersalah , mereka boleh digantung hingga mati atau dipenjarakan seumur hidup supaya rakyat selamat dari ancaman pemandu mabuk.

    Malangnya parti kafir Harbi DA-Pigs dan khadam liberalnya menyokong pesta arak terbuka. Berapa ramaikah rakyat perlu mati kerana pemandu mabuk sebelum DA-Pigs menukar dasar pro-araknya ????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hipokrit@TANPA NAMA.
      Zaman siapa kilang arak wujud ?

      Zaman dap ke ?

      Padam
    2. Langkah menutup kilang arak ni ialah dgn menaikkan cukai arak sehingga 1000%. Tengok macam kilang rokok, habis bungkus tutup kilang kat Malaysia ni. Bukan kerajaan yang menutup tetapi mereka yang menutup sendiri kilang tersebut

      Padam
    3. Wah RBA meroyan histeria cuba menafikan kilang arak wujud di zaman PH (termasuk DAP) memerintah negara.

      Padam
    4. Ini bukti DAP membela arak:

      SHAH ALAM: Naib Pengerusi DAP Selangor, Datuk Teng Chang Khim mengingatkan PAS supaya tidak mencampuri urusan penganjuran pesta arak 'Better Beer Festival 2017' (BBF17) di negeri ini.

      Sumber: bharian.com.my

      Parti Islam PAS menentang pesta arak terbuka tetapi DAP pula membela pesta arak terbuka.

      Padam
    5. Wah Muluq bangga membela DA-Pigs yang membela industri dosa besar seperti arak sambil menyalah-gunakan ayat Al-Quran dan Hadis untuk menfitnah parti Islam dan ulama Islam.

      Padam
    6. arifmuluk@dap@komunis@munafiqun@rba.
      Maklum semua.

      Padam
    7. Arif Muluk. Kilang arak bukannya masalah. Masalahnya ialah peminum arak.
      Arif Muluk boleh tak beza kan antara Kilang arak dan peminum arak ?
      Kilang arak itu adalah benda. Peminum arak itu adalah orang.
      Sila faham ya.
      Bila kita kata awak bodoh , awak marah pulak.

      Padam
  4. RPT cakap api2. Tp takut balik malaysia. Puihk.....tok guru hina org kelantan sambil gelak2 cerita isu air. Bods punya menteri. Kalu rakyat negeri sendiri tak terbela apatah lagi rakyat malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu @jagoan.
      Bila pemfitnah berteriak fitnah.
      Sama lah bila perompak nak bela perompak.
      Pengkhianat yg termasuk fasiq dianggap suci oleh lebai pas.

      Inilah sebahagian dari dajjal2 yg ada diakhir zaman.

      Mca-i @TANPA NAMA pun bersorak tanda setuju..

      Padam
    2. ARIFF Muluk .bicaramu mengAGUNGKAN golongan KAFFIR Yg Pasti Musuh yg nyata Dlm ALQURAN dan adakah kamu pasti golongan ini akan uruskan jenazahmu kelak berbanding saudara seislam kamu.anda sengaja lupa bahwa saudara ISLAM adalah Saudara dan Umat NABI Muhammad dunia akhirat.serta ISLAM AGAMA YANG DIREDHAI ALLAH.orang kafir berbuat baik sekalipun TIDAK BERPAHALA cth ABU TALIB sehingga mereka berSHAHADAH dn beriman dgn Hidayah ALLAH.Manakala kita sesama ISLAM akan dtimbang amalan pahala dan dosa hgga pintu taubat tertutup.HINA sangat ke lebai @ agamawan / ulama disisimu...urusan itu semua RAHSIA ALLAH JUA.Lantaran ada yang sanggup berkata dn menyokong kenyataan dn tindakan KAFIR yang baik Lebih Mulia daripada MUSLIM yang maksiat PADAHAL ALLAH AMAT LUAS RAHMAH DAN PENGAMPUNANNYA.Baru sahaja kita meninggalkan RAMADHAN yg BERKAH yg belum pasti kita bertemu lagi.

      Padam
    3. Cukup-cukuplah dua ekor RBA ternakan parti kafir HARBI DA-Pigs menyamar sebagai orang Melayu Islam untuk menfitnah dan memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam PAS dan menghasut orang ramai membenci perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS untuk membela agama Islam dan hak umat Islam.

      Kita faham mereka membenci ajaran Islam kerana mereka adalah pengikut kepala bapak kafir Harbi DA-Pigs yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

      Kita tahu dua ekor RBA tersebut adalah musuh Islam kerana mereka menjadikan pemimpin kafir Harbi sebagai idola mereka dan menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam , ulama Islam, parti Islam dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

      Tempoh 22 bulan sudah cukup untuk membuktikan DA-Pigs, RBA dan khadam munafik liberal mereka adalah musuh Islam yang menggunakan kuasa politik untuk menindas Islam dan umat Islam.

      Padam
    4. arifmuluk@dap@komunis@munafiqun@rba.

      Utk makluman semua...arifmuluk atau seangkatan dngnya dlm ruangan ini...adalh bukan org melayu dan islam. Mereka adalah rba@dap@komunis.

      Maklum

      Padam
  5. Puak puak pembohong arif muluk tidak ubah seperti kisah mengembala kambing yang menipu berulang ulang kali serigala datang makan kambing.. Pembohongan ph juga sama berteriak berulang ulang kali perompak penyamun pengkhianat. Kesudahannya rumah mereka runtuh tanpa dihiraukan lagi oleh rakyat kerana temberang hancing mereka sudah dihidu oleh rakyat. Taktik fitnah dan teknik pembohongan ph sudah tidak laku lagi kerana itu 5 prk terakhir rakyat dah menolak ph penipu .Kali ini penipuan ph tidak lagi berkesan kerana pru 14 rakyat sudah tertipu dengan wayang hindustan ph

    BalasPadam
  6. Arif Muluk terus dengan bodohnye,bebalnye dan penegak mungkar.Kasih DAP yang kufur itu benci yang beriman.Mati nanti Arif Muluk pesan kepada sedara mara yang hidup agar puak2 DAP urus jenazah AM

    BalasPadam
    Balasan
    1. arifmuluk@dap@komunis@munafiqun@rba.

      Utk makluman semua...arifmuluk atau seangkatan dngnya dlm ruangan ini...adalh bukan org melayu dan islam. Mereka adalah rba@dap@komunis.

      Maklum

      Padam
  7. ARIFF MULUK ADALAH antara nama2 dan sifat2 MULIA dan AGONG ALLAH.tapi sikap kamu menghina sesama Muslim..AMAT menghina nama dan sifat AGONG ALLAH.Ingatlah orang yg kamu HINA itu mungkin lebih Hina dari kamu...begitu juga yang kamu puja-puji itu mungkin Hina DISISI ALLAH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. arifmuluk@dap@komunis@munafiqun@rba.

      Utk makluman semua...arifmuluk atau seangkatan dngnya dlm ruangan ini...adalh bukan org melayu dan islam. Mereka adalah rba@dap@komunis.

      Maklum

      Padam
  8. RPK.. kalau balik malaysia bersusun surat saman.. salah satu safie.. peguam najib tu... rasa kali ni dia akan kena dgn SR ni... tunggu je...

    BalasPadam
  9. KALAU SR , PH BAYAR, RAJA PETRA SIAPA BAYAR?

    BalasPadam
  10. Janganlah dok sekongkol ďgn puak pelingkup negara dan yakinlah ALLAH akan lindungi keamanan negara kita yg tercinta.

    BalasPadam
  11. KDN sepatutnya menutupkan sawarak report yg dikendalikan oleh orang asing claire brown yang sepatutnya menulis mengenai britain bukan malaysia. We do things our way. Dont let outside intruders making profit from our own weaknesses. Why bother listening to her in the first place. When her prime minister LIED about wmd i iraq that has caused millions iraqi died only to find there was none. A simple applogy i lied about iraq. Its that ok claire. Shut the srwk report down. Let us handle it our way.

    BalasPadam
    Balasan
    1. It seems to us that an evil Brit female has forgotten that M'sia is an independent country because the UK satan is convinced by the local satan to overthrow the legal goverment of Msia that represents the people of Msia.

      Hitler, stalin and Mussolini would have loved the racist satan if he is still alive.

      Padam
    2. Correction:

      Hitler, stalin and Mussolini would have loved the racist satan if they are still alive.

      Padam
  12. Bila Kerajaan dah stabil dan situasi COVID-19 makin terkawal..Atoq tetiba muncul kembali nak meminta hak-hak kononya kerana rakyat. Masa Rakyat tengah susah Atoq duk sibuk pikir kan anjakan ekonomi untuk Kroni-Kroni dia aje..Time Susah Atoq dan kuncunya buat Hal..bila dah semua agak terkawal..datang nak menjahanamkan apa yang rakyat dapat sekarang ke? Nak ambil balik semua bantuan kepada rakyat dan bagi kepada kroni-kroni Puaka Madey ke..

    Kalau rakyat Malaysia masih tak faham lagi dan Mahu bersekongkol dengan PUAKA2 MADEY tak tahu nak kata macam mana.. ALLAH dah tarik Nikmat semasa PH memerintah..ALLAH bagi balik NIKMAT selepas PH jatuh..ni nak Mintak ALLAH tarik Balik NIKMAT yang di beri semula ke? PIKIR-PIKIR dan RENUNG-RENUNGKAN LAH. Esok Orang lain Yang bersama KRONI-KRONI MADEY dapat NIKMAT..rakyat Malaysia dan Orang Melayu Islam Malaysia dapat siksa AZAB dari MADEY DAN SEKUTUNYA.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.