Header Ads

ads header

Flash News

Adun Permatang nafi sokong PN


Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Permatang, Rozana Zainal Abidin menafikan menyokong Perikatan Nasional (PN) seperti ditularkan di media sosial sejak semalam.

Pemimpin PKR itu menyifatkan dakwaan berkenaan sebagai tidak masuk akal dan mendakwa ia merupakan "propaganda terancang" laskar siber Perikatan Nasional (PN) yang tertekan dengan perkembangan terkini politik di peringkat persekutuan.

"Saya dengan tegas menolak fitnah yang tidak berasas ini dan ingin menjelaskan bahawa sebaran tersebut adalah tidak benar sama sekali.

"Sebaran fitnah murahan ini tidak akan sedikit pun menjejaskan usaha dan komitmen Pakatan Harapan (PH) untuk mengembalikan mandat rakyat dan menyelamatkan negara dari bencana politik PN," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Rozana dalam kenyataannya juga menyatakan sokongan penuh terhadap Presiden PKR Anwar Ibrahim dan Menteri Besar Selangor Amirudin Shari.

Sebelum ini tular di media sosial berhubung senarai 32 Adun Selangor yang didakwa akan menyokong PN untuk membentuk majoriti mudah dan menjatuhkan PH di negeri berkenaan.

 


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan