Header Ads

Header ADS

Bukan PH, Bukan PH ++ Tapi Pakatan Haru Biru

Pertemuan beberapa pemimpin Pakatan Harapan dengan bekas pengerusi gabungan Dr Mahathir Mohamad petang tadi di Yayasan Al- Bukhary, Kuala Lumpur adalah tidak rasmi, kata Ketua Setiausaha Majlis Sekretariat PH Saifuddin Nasution.

"Pertemuan petang tadi tidak rasmi. Jadi, PKR tidak ambil bahagian kerana kami sibuk dengan tugas masing-masing. (jawapan untuk kencing)

"Kami kekal kukuh. Mereka (pemimpin PH) berhak berjumpa sesiapa sahaja demi kepentingan bersama PH. Kami hormat dan mengambil kira pandangan semua orang," kata Saifuddin

Tiada kelibat pemimpin PKR dilihat dalam pertemuan dengan Mahathir atau mungkin PKR tak dijemput.

"Semua keputusan besar akan dibuat secara konsensus. (ayat yang selalu kita dengar drp awal memrintah sampai sekarang tapi apa yang realiti carca merba)

"Pengukuhan PH adalah keutamaan kami," kata Saifuddin.

Pakatan haru biru...sekejap ke sana...sekejap ke sini...pusing sana pusing sini. Yang cerdik DAP....makan kiri kanan...yang penting kuasa dapat semula. Karisma Anwar dah tak ada seri.... makin bodoh dalam keputusan politik. Semua orang kanannya drp mula PKR ditubuh sampai sekarang agak dah lebih drp 50 orang meninggal dia.

Kalau begini keadaannya Anwar ke kiri Mahathir ke kanan tak payah nak kencing ada 129 MP. Kalau ada pun macam sebelum ini, akhirnya Muhyiddin yang dapat kerana bodohan 2 tokoh politik tua.

MR :  PH tunggu masa nak berkubur aje. Kita lihat Chini dapat berapa undi


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


10 ulasan:

  1. Senang bubar je parlimen, biar mp tak penuh penggal hilang pencen.

    BalasPadam
  2. Dia orang ni tersengih nak cari jalan nak kencingkan rakyat lagi. Dibelakang mikir macam mana nak tikam belakang antara satu sama lain. Mandat rakyat konon..

    BalasPadam
  3. Hubungan yg tidak ikhlas janya atas dasar kepentingan masing2 dan ada juga yg tumpang semangkok ayun sebab poket kosong apa kata orng nain bas free janji sampai walau pun bediri.ini lah hakikat nya ph.samoga lepas pru ke 15 tak ada lagi nama ph jfi sebutan

    BalasPadam
  4. Hanya Pas yang dipimpin oleh TN Hj Hadi Awang yg benar benar menegakkan pemerintahan Islam. Selain DRP itu pemerintahan Syirik. kembali lah pada rukun Iman 5 perkara.Kalau tidak yg megaku Islam akan menanggung akibat nya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan ambil pendekatan yang ekstrim dan fanatik.

      Padam
  5. Bosku...ambo nk jadi pm boleh ke

    BalasPadam
  6. Bubar PARLIMEN biar RAKYAT kuburkan PH buat selamanya

    BalasPadam
  7. Kesian atok dan Boboi hilang dari radar.

    BalasPadam
  8. Kesian ph ,kencing merata

    BalasPadam
  9. politik mlysia dh x btl...org nie salah kn org nie....mne 1 yg btl...sy sarankn xde politik dkt mlysia nie lg senang...bia smua jgn periuk msing2

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.