Header Ads

Header ADS

Gambar ni? Najib juga yang salah kata Mahathir


Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad berkata beliau tidak pernah bersetuju Bersatu meninggalkan PH kerana gabungan itu telah berjaya menjatuhkan Najib Razak.

Mahahir berkata demikian ketika mengulas gambar tular beliau dan pemimpin pembangkang sebelum ini, termasuk Umno dan PAS, serta bekas timbalan presiden PKR Azmin Ali.

Katanya mesyuarat itu diadakan susulan keputusan anggota Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Bersatu untuk membentuk gabungan baru dan menyampaikan perkara itu kepada Yang di-Pertuan Agong.

Bagaimanapun, katanya, beliau mahu perkara itu difikirkan secara mendalam terlebih dahulu.

“Akhirnya mereka setuju untuk beri masa kepada saya. Bahkan Muhyiddin beri masa kepada saya satu minggu untuk membuat keputusan.

“Namun demikian, ternampak bahawa mereka sudah pun merancang untuk keluar dari PH,” katanya.

Mahathir mendedahkan Muhyiddin beberapa kali datang berjumpa dengannya supaya bersetuju dengan cadangan itu.

“Saya tak tolak dia sama sekali, cuma saya kata saya akan fikir berkenaan perkara ini.

“Tapi saya tak setuju untuk keluar kerana pada masa itu saya berpendapat bahawa saya adalah daripada PH yang menang dengan perjuangan untuk jatuhkan Datuk Seri Najib (Razak).

“Jadi agak pelik bagi Bersatu, yang tolong jatuhkan Najib, untuk dicadang bekerjama dengan Datuk Seri Najib,” katanya.


MR :  Dia yang rancang, dia tak setuju, dia letak jawatan, Najib yang salah


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


12 ulasan:

  1. Mahadir..tolong lafaz syahadah banyak2 kali..bila nazak nanti ucap jib jib jib naye..

    BalasPadam
  2. Bnyk dalih dan alasan,orang lain juga yg tak betul,dia saja yg betul.Dia gelabah DAP salahkan dia sebab semua menteri hilang jawatan

    BalasPadam
  3. X abis2 atok nie,dia nak jadi ditaktor pastu sapa x sokong,marah plak bila muhyidin naik jd pm.sudahla2 atok,kubuq duk panggei tu.bertaubatla sementara masih ada nyawa

    BalasPadam
  4. Hang memang nyanyuk la atuk det... Cakap berbelit2... Smlm cakap lain.. Harini cakap lain... Memang kamu ni perosak paling berjaya mencipta sketsa politik malaysia tapi sayang rakyat sudah tidak percaya lagi

    BalasPadam
  5. MINDA BARUA2 LANUN 2.6BILLION DERMA KEPALA BAPAK KO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Awak merepek apa pulak? Tak cukup dedak ke? Pergi ke mk minum kencing sana. Minum puas2.

      Padam
  6. Apa peliknya wahai atuk yg mudah lupa... TSMY sama2 jatuhkan BN kemudian joint dgn BN semula.... samalah macam atuk yg jatuhkan nuar...ludah DAP kemudian atuk jilat balik kahak atuk tu. Atuk dah lupa ker....loya lah tuk dgn perangai atuk skrg... CUKUP LAH ATUK JATUHKAN NAJIB... TAK PERLULAH ATUK NAK JATUHKAN PARTINYA SEKALI... PARTI TAK PERNAH SALAH... YG SALAH PENGEMUDINYA.. DENDAM TU BIARLAH BERPADA2.

    BalasPadam
  7. Untuk MAdey

    Rasulullah pernah ditanya tentang mereka yang meminta untuk memegang kepimpinan lalu Rasulullah bersabda:

    “Kami tidak memberikan kepimpinan kepada mereka yang memintanya, dan bukan pada mereka yang tergila-gilakan jawatan kepimpinan.” (Sahih al-Bukhari, no: 7149)

    BalasPadam
  8. Suara audio itu siap punya yang hendak keluar ph dan tak mau anwar sebagai pm.sudahlah kami bukan tidak boleh cam suara kamu.

    BalasPadam
  9. Atok eloklah pi mlawat kubor dkat misjid negara tetukan Lokasi😁😁😁😁

    BalasPadam
  10. Dasar keturunan keling mamak.. ckp pun mesti la kena berputar belit

    BalasPadam
  11. Nanti dlm kubur bila malaikat tanya soalan dijawapnya ini semua salah najib@Bossku.

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.