Header Ads

Header ADS

Kalau tak menipu, kalau tak berbelit untuk jatuhkan Muhyiddin nanti mati tak tertutup mata


Dulu semasa dia nak jatuhkan Najib, dia akan ulang, ulang ulang apa yang dia nak kata sehingga semua rakyat akan percaya. Selamba orang tua ini berbohong.

Dia guna tektid yang sama untuk Muhyiddin. Siapa yang puji Muhyiddin akan dilaga dan di hasut. Oleh kerana Dr Noor Hisham Abdullah memuji sikap Muhyiddin menerima cadangakan KKM dan menghormati pendapat penjawat awam Mahathir susah hati.

Hari ini dia buat tohmahan jahat nak menghasut rakyat dengan cerita-cerita pembohongan.
Malaysiakini yang dapat kontrak untuk menjatuhkan PN pun menjalankan kerja pemberitaan.

..............

Mahathir dakwa PN pernah cuba gantikan Noor Hisham

Dr Mahathir Mohamad mendakwa ada usaha dibuat untuk menggantikan Ketua Pengarah Kesihatan, Dr Noor Hisham Abdullah, dengan seorang ahli politik.

Bercakap kepada media di Putrajaya hari ini, bekas perdana menteri itu berkata tindak balas kerajaan terhadap ancaman wabak Covid-19 sekarang berkesan kerana usaha itu diterajui seorang profesional.

"Kerajaan melakukan tugasnya dengan baik tetapi ia berlaku. kerana itu orang politik tak boleh mengambil alih tugas profesional.

"Tugas itu dilakukan oleh orang profesional, seorang doktor dan dia menjalankan tugas dengan baik.

"Pada satu ketika ada cubaan menggantikan beliau (Noor Hisham) dengan seorang ahli politik dan meletakkan orang politik di situ kerana ia adalah langkah publisiti yang baik untuk orang politik itu," katanya.

Bagaimanapun kata Mahathir usaha itu tidak berjaya kerana berlaku bantahan terhadap usaha berkenaan.

"Jadi pegawai terbabit masih ada di situ," katanya.


MR :  22 tahun kenal Atok ini, tak banyak yang betul cakapnya


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


31 ulasan:

  1. MENIPU ADALAH MUNAFIKUNN

    BalasPadam
  2. Astaghfirullahalazim. Tun M rupanya M tu stands for Munafik.

    BalasPadam
  3. Nak ganti dengan orang pilitik pun , so what ? Apa kau kesah ? Masa kau dulu jadi PM siap kata "Takkan nak masukkan pelancong China ke kandang lembu"

    Tun M oh Tun M , sudahlah. Semakin kau cakap semakin keluar taik cirit kau tu. Mengucaplah. Ingat Tuhan. Kubur dah dekat.

    BalasPadam
  4. Sebab Tun M taknak DSAI jadi PM mungkin takut DSAI sediakan bilik untuk Tun di Sg Buloh,sebab bilik DSAI kosong skrg.Agak saja.

    BalasPadam
  5. Meluatla aku atok,x tau nak habaq dah...sampai xleh nak cakap dah...nak jadi firaun kot dia nie...org hidup lama kumpul pahala,yg dia nie bila nak bertaubat x tau.

    BalasPadam
  6. Kalau aku malu besar jadi keluarga madey ni. Banyak mana duit pun lah depa tak selamat dunia akhirat.

    BalasPadam
  7. Kita Islam jgn banyak makan ketupat doakan Dr Mahatir dan dsai rehat dari politik.orang kita siapa ada kuasa ramai orang suka macam semut suka gula.dulu pas xsuka UMNO sekarang sayang

    BalasPadam
  8. Org tua x sedar diri keliling rakyaat dah benci tp laga sana sini cucuk sana sini nanti tecucok mata sendiri buta.

    BalasPadam
  9. GPS Tun dah tercabut dawai.Tkyh amik panduan jalanan la,nanti terjun lombong.GPS lama dan berkarat dah.Haritu GPS ni berhenti mengejut,semua jatuh.Ingatkan ke kiri,rupanya ke kanan.

    BalasPadam
  10. Kalau dah memang kaki penipu sampai tua nak mati pon nak menipu rakyat lagi.... Sudah2 lah atuk.... Rakyat dh x percaya lagi... PH je yg percaya cakap orang yua nyanyuk

    BalasPadam
  11. Kalau bab najib memang betul dia perompak,,tapi kalau dia sentuh PM sekarang,, dia memang cari pasal,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. perompak kepala hatok ko..

      Padam
    2. Perompak bapak kau..bodoh bawak kemati jer la

      Padam
    3. Muhyiddin PM terbaik setakat ini bukan perompak

      Padam
    4. perompak memang suka joli sakan

      Padam
    5. Perompak kepala hotak kau....

      Padam
  12. "Mahathir juga berkata beliau tidak mahu menjadi perdana menteri sekali lagi, tetapi akan memegang jawatan itu jika diminta untuk sementara waktu.

    Ketika ditanya apakah beliau akan menjadi calon perdana menteri sekali lagi, Mahathir berkata beliau tidak menawarkan diri bagi jawatan itu."

    “Saya tidak menawarkan diri, tetapi saya melihat perkara-perkara ini sebagai tugas. Saya tidak berminat dengan kepuasan sendiri, tetapi jika saya dapat memberi perkhidmatan dan orang berpendapat saya boleh memberi perkhidmatan, saya ada.

    Masih Mencuba dan masih mengharap MP-MP bagi peluang Nasib pada MADEY dengan "KATA-KATA" seolah dia sahaja yang masih bernilai sangat..
    MP-MP yang yang menteri kena pecat lepas 22 bulan lalu kalau masih tak belajar dari pengalaman kena TIPU , kena KENCING, kena BOHONG, kena PERMAIN dan paling UTAMA KENA BANGANG DENGAN MADEY..tak serik lagi ke..ke nak "KENA" semula ayat "KENA" tu kali KEDUA oleh si MADEY ..SI PEMBUAT KEMUSNAHAN KARIER ORANG LAIN..

    MP-MP orang terpelajar..BIAR TERPELAJAR DAN MEMPELAJARI BUKAN NYA TERPELAJAR TAPI MASIH DI PERBONGOK KAN oleh manusia yang semakin kurang kewarasan atas sesuatu KEGILAAN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terbaikkkk ler kawe suka dengan setiap ayat yang diterjemahkan πŸ˜ŠπŸ‘πŸ‘πŸ‘

      Padam
  13. Jgn pergi mata terbuka nanti ingatlah atok

    BalasPadam
  14. warga emas si tua yang masih pelahap kuasa.Lubang kubur dah lama menunggu.Pengampu warga emaspun masih ramai duk jilat apagi petang siang malam

    BalasPadam
  15. assalamualaikum, pembohong,mungkir janji dan tdk amanah tanda2 orng munafik

    BalasPadam
  16. Begitu bila sudah tak suka, dulu jilat mengampu. Kucing pun tahu buat pilihan. Hang tuah pun tak mahu kerjasama. Sapapun takmau takut jadi mangsa. Pandai-pandailer nak hidup. Orang seperti belacak tu tunggu saja nak belot. Belut lolos diri awal awal lagi. Nak lawan tokey muda kena tengok belakang diaπŸ˜“πŸ˜“πŸ˜“

    BalasPadam
  17. Atuk jadila seorang negarawan jgn jd seorang yg tak ketahuan/hilang haluan

    BalasPadam
  18. πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘mahyuddin best.

    BalasPadam
  19. Tolak je Tun M, nyanyuk.

    BalasPadam
  20. Kita pakat pakat la Berdoa pada Allah Taala, agar mengambil MamaKerala ni secepat mungkin agar jangan la yang kita masih ada SeTitis Hingus Sayang pada nya juga hilang bahkan Bertukar kepada Menjadikan Jirat nya Sebagai Tandas Awam untuk Anak Cucu Cicit di masa depan

    BalasPadam
  21. Biar dia jatuhkan TMYS pilihan raya kita kejar pati muhidin kita sokong TMYS

    BalasPadam
  22. Tolong lah sedarkan dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Karma inilah krisis di penghujung hidup.

      Padam
  23. KITUL MODEN, BEGITU LA ... HANCUR MALAYSIA JIKA DENGAR CAKAP2 TUN M & DSA ...

    BalasPadam
  24. 22 tahun membina nama
    22 bulan menjatuhkan diri
    100 hari meroyan

    tak lama dh tu...nak jalan dh

    sepaututnya tun duduk diam ja... tapi lani nk mati pun tk senang, takut keluarga disiasat dan didakwa.

    haiyaa

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.