Header Ads

Header ADS

Mahathir pun takut Pilihan Raya, tahu PH akan hancur berkecai


Bila ditanya wartawan, mahathir memberikan alasan sekarang bukan masa yang sesuai untuk mengadakan pilihan raya umum di negara ini berikutan keadaan yang tidak mengizinkan dan tumpuan seharusnya diberi kepada usaha mengekang penularan pandemik Covid-19, kata bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad. (itu alasan tahu kalau ada PRU ramai MP mereka hilang wang taruhan)

“Sesetengah berpandangan kita wajar adakan pilihan raya sekarang … namun sekarang negara tidak bersedia untuk hadapi pilihan raya kerana kita tidak boleh berkempen, tidak boleh berkumpul dan lakukan apa yang biasa kita lakukan semasa pilihan raya,” katanya, menambah pilihan raya juga akan menelan belanja yang besar.

Bercakap pada sidang media di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini hari ini, Mahathir berkata, jika perhatian dialih kepada pilihan raya, akan ada rakyat yang menderita. (Menderita apa, yang engkau akan menderita akan dihukum rakyat kerana manifesto bukan kiab suci)

Ditanya jika beliau mempunyai sokongan majoriti untuk kembali sebagai perdana menteri, Mahathir berkata beliau tidak tahu kerana “nombor asyik muncul dan hilang" (No tak muncul engkau aje buat-buat muncul nak psywar kononnya ada nombor)

Mengenai hubungannya dengan Presiden PKR Anwar Ibrahim, Mahathir berkata, beliau tidak mempunyai masalah dengan Anwar, namun menambah, “mungkin beliau ada masalah dengan saya, kalian (wartawan) perlu tanya dia.”

MR :  Percaya kepada mahathir macam percaya wujud naga yang hebat dan berkuasa!


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


13 ulasan:

  1. "Mahathir juga berkata beliau tidak mahu menjadi perdana menteri sekali lagi, tetapi akan memegang jawatan itu jika diminta untuk sementara waktu.

    Ketika ditanya apakah beliau akan menjadi calon perdana menteri sekali lagi, Mahathir berkata beliau tidak menawarkan diri bagi jawatan itu."

    “Saya tidak menawarkan diri, tetapi saya melihat perkara-perkara ini sebagai tugas. Saya tidak berminat dengan kepuasan sendiri, tetapi jika saya dapat memberi perkhidmatan dan orang berpendapat saya boleh memberi perkhidmatan, saya ada.

    Masih Mencuba dan masih mengharap MP-MP bagi peluang Nasib pada MADEY dengan "KATA-KATA" seolah dia sahaja yang masih bernilai sangat..
    MP-MP yang yang menteri kena pecat lepas 22 bulan lalu kalau masih tak belajar dari pengalaman kena TIPU , kena KENCING, kena BOHONG, kena PERMAIN dan paling UTAMA KENA BANGANG DENGAN MADEY..tak serik lagi ke..ke nak "KENA" semula ayat "KENA" tu kali KEDUA oleh si MADEY ..SI PEMBUAT KEMUSNAHAN KARIER ORANG LAIN..

    MP-MP orang terpelajar..BIAR TERPELAJAR DAN MEMPELAJARI BUKAN NYA TERPELAJAR TAPI MASIH DI PERBONGOK KAN oleh manusia yang semakin kurang kewarasan atas sesuatu KEGILAAN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ntah ape2 ...penulis mental cap ayam ..penuh emosi yg mnunjukkan kebodohan dan kebebalan sndiri

      Padam
    2. Kau pun sama juga,komen lagi bodoh cap ayam ikut emosi haha

      Padam
  2. GPS atuk warga emas dah tercabut dawai.Tukar GPS baru la,jika tak masuk gaung.Hari tu GPS ni yang bawak hentam gunung,habih semau terpelanting.Asyik ke kiri dan kekanan. yang tolol jer nak pakai GPS model purba ni

    BalasPadam
  3. PN dituduh pintu belakang/tebuk atap. Gerakan P unah H arapan rancang RAMPAS KUASA yg diiktiraf dan perkenan YDPA atas alasan MANDAT RAKYAT yg dKENCINGKAN. MANA yg bermaruah pintu belakang /RAMPAS KUASA/ MASUK BELAKANG????

    BalasPadam
  4. SEMBANG KENCING LAGI..P unah H arapan TIDAK bertanding di CINI...Setiap Hari DENDANG kita cukup nombor EKOR dan KEPALA utk kembali mandat rakyat....JADI PENGECUT PULA di CINI alasan COVID 19...Hari tu nak MUNTAH BERAK DARAH minta sidang parlimen di adakan 2 minggu tanpa fikrkn keselamatan MP2 PUN.

    BalasPadam
  5. KECEWA BESAR ARIFF MULUK DAN RAFIZI RAMLI UNTUK BERTANDING DI PRK CINI...tidak bertanding boleh JADI PENJILAT TEGAR FASIK MUNAFIK terus.

    BalasPadam
  6. Lidah Atuk ini berbelit,sama mcm satu kaum tu bila berckp,dicampur geleng kepala,maknanya semua yg dia ckp x betul.

    BalasPadam
  7. Pakatan Hancing pimpinan parti kafir Harbi DA-Pigs sembang lebat babi pun boleh terbang tetapi habuk pun tarak !!!

    BalasPadam
  8. Kalau orang tua tu cakap banyak lagi gertak je bubarkan parlimen biar kecut telur dia. Sebelum ni macam2 masalah dia beri bukan saja pada rakyat dan musuh2 politik dia tapi pada YDPA bagai. Kalau cakap banyak lagi bubar parlimen biar lesap kerusi dia dari mukabumi.

    BalasPadam
  9. Org tua ni dah nyanyuk dah,,umor pun dah 94 dah dkt nk masuk lubang kubur tu,masih ada hati nk jdi PM,,udah2 lah tu atok kami rakyat dah naik muak dah tgok perangai atok tu,,bagi la peluang UTK PN menguruskan negara dgn aman tanpa ada gangguan Dr atok,kami rakyat ni dah penat dah dgn cerita politik busuk atok tu,,

    BalasPadam
  10. Aku tgk cara PH dan cara PN skg... memang tun M mati kering ni.. dua2 pehak malas melayan tun M. Tgk2 cara dia sebiji mcm mugabe.. last2 tiada parti melayannya. Keseorangan pastu meninggal.. meninggal pun nak tanam jenazah bermasaalah.. kejap sana kejap sini... kenapalah tun M ni..

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.