Header Ads

Header ADS

Najib buktikan Mahathir GEMUKkan anaknya semasa jadi PM dulu (kronisme)


Minggu lepas, PM7 suruh saya beri bukti bahawa anak dia pernah berniaga dan pernah ada kontrak dengan kerajaan semasa dia PM.

Sebab itu, saya terus tunjuk bukti.

Pada tahun 1994, ada seorang anak muda yang berumur 30 tahun. Lahir tahun 1964.

Tapi anak muda itu dah jadi pengerusi syarikat balak.

Dia pohon dan menerima konsesi balak seluas 1,000 hektar (2,471 ekar) dari kerajaan.

Membalak kayu keras tropika yang amat berharga.

Dia anak siapa dan siapa PM pada tahun 1994 itu?

PM7 ingat, tak?

Jika PM7 tak ingat, PM4 tentu ingat.

Hari ini, anak muda tersebut adalah bakal Timbalan PM dicadang ayah dia.

Sebenarnya, PM7 tak perlu jawab isu ini.

Sebab anak dia sudah sah kan tahun lepas.

"Itu cerita lama, 1994. Saya pun sudah lupa. Saya membantu kawan, dia memohon (tanah), jadi dia meminta (saya) supaya terlibat sama. Jadi saya bantu macam itu sajalah, tetapi saya tidak dapat manfaat yang besar daripada penganugerahan tanah itu, 1,000 ekar ke 1,000 hektar saya tak pasti," kata Mukhriz.

"Balak: Saya hanya bantu kawan, itu cerita lama - Mukhriz"
https://www.malaysiakini.com/news/489721

Ya, manfaat tak besar ke mana pun. Untung kecil je.

Kerana membalak kayu keras tropika amat berharga seluas 2,471 ekar itu cuma untung kecil.

Lebih berbaloi jika niaga jual kuih.

NAJIB RAZAK


MR :  Selepas ni apa pula nak dibelitkan oleh Mahathir untuk kencing rakyat


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


6 ulasan:

  1. Bagus londehkan segala galanya! DSN guna fakta bukan macam kitol guna auta. Nasib baik ph jatuh di kedah, kalau tak boboi nak buat perkara sama di sana.

    BalasPadam
  2. Sebelum dia porak perandakan negera kita lagi dengan cuba membeli MP Warisan utk dijadikan Shafie Apdal PM, kita semua perlu bertindak menangkap Tun M dan masukkan dia dalam penjara. Siasat Tun M bawah SPRM dgn segera.
    Ini satu kewajipan. Tangkap Tun M.

    BalasPadam
  3. Jawab Tun Jawab,,,,macam bunyi krik krik je

    BalasPadam
  4. Beli MP Warisan sekali ngumpan org Sabah & Sarawak...

    BalasPadam
  5. Klau dh kaki belit tu sampai bile2 pn mcm tu la..

    BalasPadam
  6. Tgk Najib tuduh tp tunjuk bukti.mahadir tuduh tp xpernah tunjuk bukti.buktinya Najib xpnh bersalah cbb Mahadir kaki kencing,kaki auta,kaki u turun,kaki fitnah,kaki penipu,kaki perompak.dia merompak tp kambing hitamkn najib.sekali Najib sumpah laknat,tumbang ph hmpir pupus ditenggelami dlm bumi.harap Dato' seri Najib JD Pm semula..Najib dihati rakyat,Najib pembela melayu dan Islam yg sebenar sedangkan Mahadir dan anuar pemusnah melayu dan Islam!!!

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.