Header Ads

ads header

Flash News

Kasut Emas Khalid berharga RM99,999


KUALA LUMPUR: Bekas penyerang kebangsaan, Khalid Jamlus sah melepaskan Anugerah Kasut Emas Liga Perdana yang dimenanginya pada 2002 dengan nilai RM99,999.

Pengesahan itu dibuat Khalid ketika ditemui pada sesi bertemu peminat di Bangi, petang tadi.

Bagaimanapun, bekas penggempur Perak itu merahsiakan 'tuan baharu' Kasut Emas itu yang kini sedang berada di Australia dan hanya akan mengambil anugerah itu selepas pulang ke tanah air nanti.

"Individu terbabit hanya mahu dikenali sebagai Tuah Nice dan dia kini berada di luar negara. Dia menghubungi saya dan mengatakan 'Khalid, saya mahu but itu dan katakan sahaja berapa harganya.'

"Saya letakkan harganya dan dia bersetuju dengan apa yang saya minta. Dia menyokong saya dan mahu kasut itu pada harga seperti yang dinyatakan," katanya.

Dalam masa sama, Khalid turut berkongsi cerita di mana dia pernah ditipu oleh seseorang ketika membuat bidaan untuk Kasut Emas itu sehingga memaksa dia membuka bidaan sekali lagi.

"Ada individu yang cuba main-main apabila membida sebelum ini, jadi sebab itulah saya buka bidaan sekali lagi. Namun, saya tidak pernah berjumpa dengan Tuah tetapi saya percaya kepada dia.

"Jadi sekarang saya cuma tunggu dia balik ke sini untuk mengambil kasut ini," katanya.



Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


Tiada ulasan