Header Ads

Header ADS

Mesyuarat MN malam ini dibatalkan atas nasihat MKN kata Annuar


Mesyuarat yang sepatutnya dijadual malam ini bagi membincangkan penyertaan Bersatu dalam Muafakat Nasional (MN), dibatalkan.

Menurut setiausaha agung bersama sekretariat MN, Annuar Musa, ia dibatalkan atas nasihat Majlis Keselamatan Negara (MKN).

"Tiada (mesyuarat). Ada yang hadir tapi dibatalkan atas nasihat MKN," kata Annuar kepada media.

Ini selepas sumber mengesahkan mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno yang dijadualkan esok di Pahang juga dibatalkan, atas alasan Lembah Klang kini di bawah Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB).

MR :  Bersatu masih tergantung   


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


9 ulasan:

  1. Perghhhh.. senang hati kau sekarang kerana ade alasan PKPB ni.. sukati je ko guna alasan ni.. macamlah semua bodo boleh terima alasan tu.. nampak sgt UMNO sedang bergolak hebat.. ko je yg tergedik2 kat Bersatu tu.. yg lain2 dalam UMNO dah mula sedar yg Bersatu tu nak pemahkan UMNO.. kene tipu byk kali.. kena main byk kali.. kene game byk kali.. nanti bila UMNO dah lemah dan koma, geng2 Annuar dan Hamzah ni selamba je masuk Bersatu.. masa tu padanlah muka kau UMNO.. UMNO kene ingat satu perkara.. Bersatu ni sedang berusaha utk membuktikan kepada Mahathir bahawa cara mereka juga dapat menghancurkan UMNO sama seperti yg Mahathir inginkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keling balik kerala dan angkut cucu madey sekali.

      Padam
    2. pada AWANAMA 11.22 ptg...ngata orang bodoh...tetapi diri kau sendiri dah kau buka dengan sifat BANGANG SOMBONG...MKN yang larang...bukan TAN SRI ANUAR YANG LARANG !!!.

      Padam
    3. apa hal yang kau meroyan ni minang campur. rakyat secara umumnya dah menyampah dengan si midin ni. yang suka sangat geng parti bunga yang khianat macam kau ni. muhasabah le diri!!!!

      Padam
    4. aku bersifat NO PARTISAN dalam meluahkan pendapat ...kerana sayangkan BANGSA MELAYU dan AGAMA aku...hanya MELAYU yang hilang identiti bangsa saja yang tidak nampak apa yang berlaku sebenarnya...DSAI ,MAHATHIR,NAJIB, MUHYIDIN dan ZAHID adalah dari sejarah UMNO selepas TUN RAZAK..sejarah yang asalnya indah untuk ditatap generasi masa kini DICEMARI oleh pemimpin yang menghalalkan CARA FASIK DAN MUNAFIK bila Agama sudah sampai dalam hidupnya...aku hormati MUHYIDIN bukan sebab parti..aku hormatinya disebabkan cara pengurusannya yang MENJERAT TENGKOK PEMIMPIN PAKATAN HARAPAN..balik pada asal...MKN bertindak minta dibatalkan mesyuarat MN bersandarkan fakta yang disokong KKM...bukannya dibatalkan sebab PARTISAN...buka minda kau wahai UNKNOWN 8.14 PG..belajar menjadi DEWASA dalam BERPOLITIK bukannya belajar DEWASA untuk HIPOKRIT...😁😂

      Padam
  2. Maaf ko salah 11:22PTG. Ko memang Hati busuk. Ko ingat UMNO macam DAP ke atau PKR atau PAN atau Pejuwang. Insya Allah UMNO Akan menjadi parti yg matang Dan disanjungi bila pemimpin2 yg bermasalah tu memyeberang kepada AnWar. Anwar akan terima mereka sebab dia nak jadi PM. Tapi insya Allah dia Tak Akan jadi PM sebab Allah Tak izinkan. Insya Allah.

    BalasPadam
  3. Allah suka perkara yg baik di segerakan jika dilewatkan akan timbul mudarat.
    Pemimpin politik yg korup tidak senang dgn persepakatan sesama ummah, mereka akan cuba menghalang & menimbulkan perselisihan faham sesama ummah agar mereka mudah mengambilalih negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. korup macam mana tu? korup akibat daripada pendakwaan terpilih zaman PH yang diteruskan zaman PN. yang melawan terus didakwa yang menyokong dibiarkan.

      Padam
  4. tolak bersatu secara total. langsung tiada kebaikan untuk ummah

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.