Header Ads

Header ADS

Tengok politik sekarang, macamlah tengok politik dalaman UMNO


Najib vs Mahathir , 2 2 asal UMNO
Shafie vs Hajiji + Bung Mokthar , 3 3 asal UMNO
Anwar vs Mahathir vs Muhyiddin , 3 3 asal UMNO
Muhyiddin vs Zahid , 2 2 asal UMNO
Ahmad Maslan vs Hamzah Zainuddin , 2 2 asal UMNO
Kuli tiba-tiba muncul , orang UMNO
Mat Hassan vs Annuar Musa vs Hamzah Zainuddin + Latif 4 4 asal UMNO
Zahid vs Hishamuddin vs KJ , semua UMNO
Azmin vs dll , semua asal UMNO
PPBM vs UMNO, 1 asal UMNO, 1 UMNO
Kadang-Kadang ada PAS sikit
Kadang-Kadang DAP buat lawak sikit
Kadang-Kadang MCA MIC muncul kejab
Kadang-Kadang Amanah wayang sikit
Sebenarnya, apa yang berlaku atas adalah politik dalaman pemimpin asal UMNO.

MR : UMNO perosak bangsa perompak wang rakyat    


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


5 ulasan:

  1. Asal negara maju aman damai..kira ok

    BalasPadam
  2. Kepada apek cina, kalau lah parti pas tak beri sokongan pada abang non sampai berguling2 kat jalan raya maka tak de lah pkr sampai memerintah malaysia. dan kalau tak kerana parti pas tak berbaik dengan dapigs dengan membuka ruang dapigs masuk ke kawasan melayu tak kan lah dap boleh sampai mentadbir malaysia. so kalau nak tuduh tu berpada pada lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dan kalau tak kerana PAS bekerjasama dgn PKR dan DAP takkan dapat PAS menang dinegeri2 lain selain Kelantan Kedah dan Terengganu.. ini juga fakta..

      Padam
  3. Dulu 1 parti jer (umno). Skrng dah pecah jadi 4....bersatu, pkr, pejuwang, umno. Angkara siapa? Cuba fikir2kan

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.