Header Ads

Header ADS

Speaker Basuh MP PH Sampai Terdiam.. Speaker pun geram lihat bodoh MP PH bahas isu



MP PH nak tunjuk jaguh..tapi setepek kena atas muka bila kena basuh dgn speaker..ingat cerdik sangat ke semua MP PH ni??..semuanya tunjuk kebodohan mereka..😂😂😂

MP PH Kuantan pun kena kencing dnegan geng sendiri. Bawa maklumat salah




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.



8 ulasan:

  1. Sama2 kawan pun nak tipu,,ruoanya bkn sahaja masa jadi kerajaan tak kerja,,dah jadi pembangkang pun tak kerja lepas tu malukan kawan2 denga fakta palsu hahahaha

    BalasPadam
  2. PAKATAN HARAPAN ...PENUH HARAPAN PALSU

    BalasPadam
  3. Ahhh .. aku peduli apa .. aku nak bangkang jugak. Hujah bodo ke tolol ker, peranan aku sebagai pembangkang .. AKU TETAP MEMBANGKANG.

    BalasPadam
  4. Tidak ramai MP yang berbahas secara rasional dan fokus kepada isu. Ada yang di lihat membuat provokasi, sindiran,kacau ganggu,maki hamun,tiada fakta yang kukuh.dan sebagainya. Saya melihat antara salah seorang MP yang gentleman dan cool ialah TGHH. Ada tindak tanduk MP macam budak tadika seperti Jelutong ,Shah Alam dan Sepang Spesis ini membuang masa Parlimen dan tiada berfaedah kepada rakyat. Dalam MR juga terdapat segelintir RBA yang cuba menyusup dan membawa hujah hujah sampah yang dangkal sepertimana yang mereka merapu meraban dalam MK

    BalasPadam
  5. Patut pun 22 kau tersembam tunjuk teramat bodoh dulu kini dan selamanya...

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.