Header Ads

ads header

Flash News

Kolam BN, Kolam MN & Kolam PN


189 dari 191 Bahagian Umno telah menolak PN dan mengugut PAS.

Aku cuma nak ucapkan TAHNIAH kepada Umno yg telah di 'CPR' dari kelemasan sehingga bernafas semula...

Otak Umno telah lama diserap oleh Fahaman SEKULAR melalui Nasionalisma. Di ajak kepada penyatuan & perjuangan Islam, Umno ajak berpecah. Langsung tidak berasas kepada perjuangan Melayu atau Islam...

Allah swt sedang menguji ummat Islam di Malaysia. Apakah ummat Islam HENDAK mengikut Islam atau Islam dipaksa ikut kehendak ummat Melayu?

Berfikirlah dengan waras wahai sedara seagamaku.

DAP tidak akan kalah di Kawasan Majoriti pengundi China dan India. Yang kalah ialah MCA & MIC dari KOLAM BN.

Bila UMNO berkuasa... Wakil MCA & MIC akan dilantik SENATOR dan jadi Menteri & Timb. Menteri. Majoriti MP akan dimonopoli oleh 'mereka' kerana kerakusan Umno.

Link MCA pertahankan Kominis di bawah πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡

Timbalan Pengerusi MCA dan juga Pengerusi Suruhanjaya Pelabuhan Pulau Pinang (SPPP) Datuk Tan Teik Cheng berkata wallpaper komunis di restoran di Icon City, Bukit Tengah yang tular hanya 'perhiasan' dan menyeru rakyat Malaysia agar jangan terlalu 'sensitif' demi menjaga hubungan antara Malaysia & China.

Beliau juga mengatakan isteri kepada pemilik kedai itu warga China, dan isteri pemilik hanya mampu melepaskan rindu kepada kampung halaman beliau dengan meletakkan perhiasan tesebut.

Datuk Tan juga mengatakan perhiasan Mao itu sama dengan Menara Kembar KL dan juga Tunku Abdul Rahman.

Tentera Semut




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Auta ja tu ..puak sepet selagi x islam..sama saja perangai..

    BalasPadam
  2. HANYA MELAYU HAPRAK AJE YANG NAK SANGAT2 MENJALIN HUBUNGAN DENGAN P H..ADA MATA..BUTA..ADA TELINGA..TULI..ADA OTAK..BENGAP..ADA HATI DAN PERASAAN..MATI..JIKA BERKOMPROMI DENGAN P A K A T A N H A R A P A N...!!!

    BalasPadam
  3. ingat dulu masa ketika dulu anwar kononnya sangat kuat islamnya ketika berada dalam abim, sehingga parti pas sangat menanti2 anwar untuk memenajui pas, tapi sebaliknya anwar memilih menyertai umno dengan beberapa pengikutnya dan berhasrat mengislamkan umno dari dalam dan mempunyai agenda tersendiri, tapi yang terjadi disebaliknya anwar telah diumnokan dan islam entah kemana dan kesudahannya 'googlelah sendiri.
    srkarang sekutu anwar dap, pula cuba hendak men'dap'kan umno, kekuatan mental orang umno akan menentukan menentukan arah tuju umno, maka sekiranya mental orang melayu umno macam mental orang umno dalam zaman lee kuan yew yang mana umno singapura telah di'pap'kan, maka tunggulah lengapnya umno macam semasa zaman lee kuan yew, yang ada hanya dimuzeum singapura tu pun kalu ada.
    pandangan arwah nik aziz adalah pandangan yang terbaik untuk orang umno untuk mempertimbangkan, jika umno sanggup mengambil islam sebagai dasar parti, arwah nik aziz sanggup dibubarkan pas dan umno dan pas akan jadi satu parti yang berdasarkan islam yang terbesar yang mampu dimiliki orang melayu,
    hal parti amanah yang ditaja dan didukung olih dapig, korang fikirlah sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. teringat bait2 DULU KINI dan SELAMANYA...jika KAMU NAK CEPAT KAYA dapat projek dan komisen banyak kena masuk um NO baru a ini. ia tidak sama perjuangan umno asal 1946 yg benar2 utk Agama bangsa dan negara.contoh mudah baru beberapa ketika jadi ketua cawangan dapat gelaran datuk..kononya sumbangan projek.....drp cucu 1946

      Padam
  4. NAMA: Titin yuni Arlini
    Nomor rekening: 6170235108
    NAMA BANK: bank central asia (BCA)
    HIBAH PINJAMAN: Rp 250.000.000
    EMAIL SAYA: titinyuniarlini@gmail.com

    Selamat siang !!!
    Saya hanya tersenyum saat memposting ini karena KARINA ELENA ROLOAND LOAN COMPANY telah membuat saya dan keluarga saya keluar dari hutang. Semuanya berawal ketika saya membutuhkan pinjaman Rp250.000.000 untuk melunasi semua hutang saya, tidak ada yang membantu karena saya kehilangan suami sampai saya menemukan kontak emailnya di internet sehingga saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dari MOTHER KARINA dan sekarang saya sangat senang dan berterima kasih atas bantuan MOTHER KARINA karena telah memberikan pinjaman saya.
    Sekarang saya memiliki bisnis sendiri dan saya merawat keluarga saya dengan baik karena bantuan KARINA ELENA ROLAND LOAN COMPANY yang memberi saya pinjaman tanpa stres. Tuhan Yang Maha Kuasa akan terus memberkati kerja keras yang baik dari MOTHER KARINA.
    Anda dapat menghubungi mereka sekarang melalui email atau whatsapp oke: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp +15857083478

    BalasPadam
  5. Dear sir/madam,
    We specialize in health treatment of organs and buying healthy kidneys to help patients who face lifetime dialysis problems unless they undergo kidney transplant. Pledge to become a donor and encourage others to sign up for organ and tissue donation. Here we offer financial rewards to interested donors. Contact us at: kidneyliverin@gmail.com

    BalasPadam
  6. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [ba'ha.sa in.do'ne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+971569461974

    BalasPadam
  7. Pelanggan yang dihormati,
    Expert Funding Inc. Adalah penyelesaian pembiayaan pasti yang menawarkan semua jenis pinjaman perniagaan besar / kecil dan pinjaman peribadi untuk penyatuan hutang dari $ 5,000 hingga $ 250,000 atau lebih. dengan kadar faedah yang berpatutan 2% / Tanpa denda pembayaran awal atau lewat, kelulusan 24 hingga 48 jam. Sila hubungi kami sekiranya anda berminat melalui E-mel: expertfundinginfo@gmail.com

    BalasPadam