Header Ads

Header ADS

Kolam BN, Kolam MN & Kolam PN


189 dari 191 Bahagian Umno telah menolak PN dan mengugut PAS.

Aku cuma nak ucapkan TAHNIAH kepada Umno yg telah di 'CPR' dari kelemasan sehingga bernafas semula...

Otak Umno telah lama diserap oleh Fahaman SEKULAR melalui Nasionalisma. Di ajak kepada penyatuan & perjuangan Islam, Umno ajak berpecah. Langsung tidak berasas kepada perjuangan Melayu atau Islam...

Allah swt sedang menguji ummat Islam di Malaysia. Apakah ummat Islam HENDAK mengikut Islam atau Islam dipaksa ikut kehendak ummat Melayu?

Berfikirlah dengan waras wahai sedara seagamaku.

DAP tidak akan kalah di Kawasan Majoriti pengundi China dan India. Yang kalah ialah MCA & MIC dari KOLAM BN.

Bila UMNO berkuasa... Wakil MCA & MIC akan dilantik SENATOR dan jadi Menteri & Timb. Menteri. Majoriti MP akan dimonopoli oleh 'mereka' kerana kerakusan Umno.

Link MCA pertahankan Kominis di bawah ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Timbalan Pengerusi MCA dan juga Pengerusi Suruhanjaya Pelabuhan Pulau Pinang (SPPP) Datuk Tan Teik Cheng berkata wallpaper komunis di restoran di Icon City, Bukit Tengah yang tular hanya 'perhiasan' dan menyeru rakyat Malaysia agar jangan terlalu 'sensitif' demi menjaga hubungan antara Malaysia & China.

Beliau juga mengatakan isteri kepada pemilik kedai itu warga China, dan isteri pemilik hanya mampu melepaskan rindu kepada kampung halaman beliau dengan meletakkan perhiasan tesebut.

Datuk Tan juga mengatakan perhiasan Mao itu sama dengan Menara Kembar KL dan juga Tunku Abdul Rahman.

Tentera Semut




Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt

............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

MindaRakyat Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


8 ulasan:

  1. Auta ja tu ..puak sepet selagi x islam..sama saja perangai..

    BalasPadam
  2. HANYA MELAYU HAPRAK AJE YANG NAK SANGAT2 MENJALIN HUBUNGAN DENGAN P H..ADA MATA..BUTA..ADA TELINGA..TULI..ADA OTAK..BENGAP..ADA HATI DAN PERASAAN..MATI..JIKA BERKOMPROMI DENGAN P A K A T A N H A R A P A N...!!!

    BalasPadam
  3. ingat dulu masa ketika dulu anwar kononnya sangat kuat islamnya ketika berada dalam abim, sehingga parti pas sangat menanti2 anwar untuk memenajui pas, tapi sebaliknya anwar memilih menyertai umno dengan beberapa pengikutnya dan berhasrat mengislamkan umno dari dalam dan mempunyai agenda tersendiri, tapi yang terjadi disebaliknya anwar telah diumnokan dan islam entah kemana dan kesudahannya 'googlelah sendiri.
    srkarang sekutu anwar dap, pula cuba hendak men'dap'kan umno, kekuatan mental orang umno akan menentukan menentukan arah tuju umno, maka sekiranya mental orang melayu umno macam mental orang umno dalam zaman lee kuan yew yang mana umno singapura telah di'pap'kan, maka tunggulah lengapnya umno macam semasa zaman lee kuan yew, yang ada hanya dimuzeum singapura tu pun kalu ada.
    pandangan arwah nik aziz adalah pandangan yang terbaik untuk orang umno untuk mempertimbangkan, jika umno sanggup mengambil islam sebagai dasar parti, arwah nik aziz sanggup dibubarkan pas dan umno dan pas akan jadi satu parti yang berdasarkan islam yang terbesar yang mampu dimiliki orang melayu,
    hal parti amanah yang ditaja dan didukung olih dapig, korang fikirlah sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. teringat bait2 DULU KINI dan SELAMANYA...jika KAMU NAK CEPAT KAYA dapat projek dan komisen banyak kena masuk um NO baru a ini. ia tidak sama perjuangan umno asal 1946 yg benar2 utk Agama bangsa dan negara.contoh mudah baru beberapa ketika jadi ketua cawangan dapat gelaran datuk..kononya sumbangan projek.....drp cucu 1946

      Padam
  4. NAMA: Titin yuni Arlini
    Nomor rekening: 6170235108
    NAMA BANK: bank central asia (BCA)
    HIBAH PINJAMAN: Rp 250.000.000
    EMAIL SAYA: titinyuniarlini@gmail.com

    Selamat siang !!!
    Saya hanya tersenyum saat memposting ini karena KARINA ELENA ROLOAND LOAN COMPANY telah membuat saya dan keluarga saya keluar dari hutang. Semuanya berawal ketika saya membutuhkan pinjaman Rp250.000.000 untuk melunasi semua hutang saya, tidak ada yang membantu karena saya kehilangan suami sampai saya menemukan kontak emailnya di internet sehingga saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dari MOTHER KARINA dan sekarang saya sangat senang dan berterima kasih atas bantuan MOTHER KARINA karena telah memberikan pinjaman saya.
    Sekarang saya memiliki bisnis sendiri dan saya merawat keluarga saya dengan baik karena bantuan KARINA ELENA ROLAND LOAN COMPANY yang memberi saya pinjaman tanpa stres. Tuhan Yang Maha Kuasa akan terus memberkati kerja keras yang baik dari MOTHER KARINA.
    Anda dapat menghubungi mereka sekarang melalui email atau whatsapp oke: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp +15857083478

    BalasPadam
    Balasan
    1. PINJAMAN dalam Rp, ini untuk masyarakat indonesia lah ni, pastikan company berdaftar dan bukan pinjaman ala along

      Padam
  5. Pelanggan yang dihormati,
    Apakah keperluan kewangan anda?
    Kami memberikan pinjaman kepada individu dan syarikat, terutamanya Individu yang mempunyai rancangan perniagaan dan Idea tetapi sukar untuk memulakan kerana rendah atau kekurangan modal permulaan.

    Berikut adalah beberapa idea perniagaan dengan pelaburan rendah dan keuntungan tinggi yang anda boleh mulakan. Di sini anda boleh mendapatkan pinjaman jangka pendek dan jangka panjang segera untuk Menubuhkan perniagaan anda sendiri dan menikmati faedah menjadi bos anda sendiri.

    1. Pasar raya
    2. Perancang Perkahwinan
    3. Penjualan / bekalan haiwan kesayangan
    4. Pereka Dalaman
    5. Perancangan Perhiasan
    6. Restoran Makanan Segera
    7. Gim atau Pusat Kecergasan
    8. Salon Kecantikan / Butik Fesyen dll.
    Kewangan dengan kadar faedah 2% yang berpatutan
    Bayaran balik fleksibel 1 hingga 15 tahun
    Untuk maklumat lebih lanjut hubungi kami melalui E-mel: expertfundinginfo@gmail.com

    BalasPadam
  6. Kabar gembira untuk kalian semua orang Indonesia di platform ini, Tuhan yang setia kepadaku dan seluruh keluargaku sejak september 2020, kesaksian dan kabar baikku begini,
    Nama saya MAULANA ARIEF, Seorang pria Muslim dan saya dari kota Serang Indonesia, dengan alamat saya di bawah ini:
    Jl. Azalea 6 No. 65 Taman Lembah Hijau Lippo Cikarang, RT 005 / RW 007 Serang, Saya seorang pemasar dan juga penasihat bisnis di perusahaan tempat saya bekerja, saya ingin menggunakan media ini untuk menginformasikan semua yang ada di platform ini yang membutuhkan dan mencari pinjaman asli untuk sangat berhati-hati karena Internet dan blog penuh dengan perusahaan pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk menipu Anda dari uang hasil jerih payah Anda.

    Saya dan istri saya memiliki hutang besar yang harus dibayar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman online untuk melunasi hutang kami dan kami menghubungi perusahaan pinjaman dari dubia pada bulan Juli 2020, dan kami ditipu oleh pemilik perusahaan dengan bertanya kepada kami untuk membayar banyak biaya yang kami bayarkan dan pada akhirnya kami tidak mendapatkan pinjaman, kami kehilangan sekitar 60 juta Rupiah kepada perusahaan peminjaman palsu di dubia karena kami mengajukan pinjaman sebesar 1 miliar dan dengan semua biaya yang kami bayarkan, kami tidak mendapatkan pinjaman apapun dan istri saya dan saya sangat frustasi dan saya dipecat dari pekerjaan saya di perusahaan tempat saya bekerja karena saya juga mengambil pinjaman dari perusahaan tempat saya bekerja dan kami putus asa dan jenuh dengan kehidupan.

    Kepada Tuhan yang sangat baik, kami berdoa dan Tuhan mengarahkan kami kepada seorang penolong dan pada hari setia 27, November 2020, saya sedang berselancar di internet ketika saya dapat menemukan kesaksian dari seorang wanita Indonesia bernama MELIYAKSI LAY dengan alamat email : (meliyaksilay@gmail.com)

    yang berasal dari kota batu malang jatim, tentang bagaimana Tuhan mengubah kehidupan keuangannya melalui perusahaan pinjaman dia meminta saya untuk menghubungi MOTHER KARINA dan dia memperkenalkan saya kepada MOTHER KARINA dan dia memberi saya keberanian dan saya mengajukan pinjaman dari MOTHER KARINA oleh
    menghubunginya karena dia mendapat pinjaman dari MRS. KARINA yang merupakan pemilik dari KARINA ELENA ROLAND LOAN COMPANY, kemudian saya menghubungi MRS MELIYAKSI LAY untuk informasi lebih lanjut tentang MRS. KARINA jika dia benar-benar mendapat pinjaman dari MRS. KARINA dan dia berkata ya dan menunjukkan bukti transfer pinjaman dan saya percaya dan saya memutuskan untuk menghubungi MRS KARINA ROLAND dan saya mengajukan pinjaman sebesar 3 Miliar Rupiah dan setelah saya mengajukan aplikasi pinjaman saya dan data saya diverifikasi maka pinjaman saya disetujui dan Saya hanya diminta untuk mendapatkan perjanjian sertifikat pinjaman saya dan setelah itu pinjaman saya disetujui dan saya sangat terkejut. Pinjaman saya sebesar 3 Miliar Rupiah telah ditransfer ke rekening bank saya dengan tingkat bunga rendah 2% dan bahkan tanpa jaminan, tanpa penjamin
    jadi saya ingin menyarankan sesama WNI yang sedang mencari pinjaman asli untuk menghubungi MOTHER KARINA melalui email: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp +1(585)708-3478

    Dia adalah satu-satunya pemberi pinjaman asli di platform ini dan di blog ini, dia adalah ibu yang baik hati, Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut tentang Ibu MRS KARINA melalui email saya: (maulanaarief461@gmail.com)

    Catatan: sepatah kata sudah cukup untuk yang bijak dan terima kasih telah membaca kesaksian dan kabar baik saya
    Tuhan memberkati kalian semua!

    BalasPadam

Imej tema oleh A330Pilot. Dikuasakan oleh Blogger.